Waar mijn journey begon
In de jaren die volgden raakte ik opnieuw de verbinding met mezelf kwijt. Ik zat in een lange relatie waarvan ik dacht dat ik gelukkig was maar wist eigenlijk steeds minder goed wie ik zelf was.
In die periode ontwikkelde ik binge eating. Eten werd een manier om met emoties om te gaan. De schuldgevoelens die daarop volgden werden uiteindelijk zo groot dat er ook boulimia ontstond.
Toen die relatie eindigde, viel ik in een diep gat. Het binge eten stopte, maar de behoefte aan controle kwam terug. Mijn anorexia kwam opnieuw naar boven en mijn depressie werd zwaarder dan ooit. Ik voelde me compleet vastgelopen en verloor alle hoop op een leven waarin ik écht gelukkig kon zijn.
Met hulp van therapie begon ik langzaam weer omhoog te klimmen. Mijn therapeut moedigde me aan om in beweging te blijven. Eerst waren dat wandelingen, maar toen de dagen korter werden en het weer slechter werd, besloot ik iets anders te proberen: de gym.















